Nád a házam teteje

A Vendégházról és vendéglátóidról

Sziasztok!
Íme a mi történetünk:
Hivatásos kosarasként utazásaink során számtalan hotelben, panzióban és vendégházban szálltunk meg, de kevés olyat találtunk, amelyikbe szívesen visszatértünk volna…

Elhatároztuk, hogy ha megadatik a lehetőség, egy olyan vendégházat csinálunk, ahol legalább olyan jó, mint otthon, vagy még egy picivel jobb…:)

A víz közelsége mindkettőnk gyerekkorát meghatározta, így tudjuk, milyen élmény az egész családnak egy vízparti vakáció.

A házat egy kedves, nyugdíjas házaspártól vettük, akik maguk tervezték minden egyes szegletét: a terasz kézzel faragott korlátjától kezdve a cserépkályháig.

A stílusos, vidéki jelleget igyekeztünk mi is szem előtt tartani a felújításnál, miközben hozzátettük saját elképzeléseinket is.

Hogy mindez mennyire sikerült, ne mi döntsük el! Gyertek, és nézzétek meg TI is! 🙂

Szeretettel várunk, akár családdal, akár a barátokkal szeretnétek feltöltődni és kikapcsolódni!

Panka és Bandi

nadahazam logo-color

Te is minket választanál?

• Nálunk a vendég az első
  • Minőségi környezetet biztosítunk
  • Hihetetlen hangulatok

Amikre Garanciát vállalunk

"Pont ilyenkor betegszik meg a gyerek"

Felelősség teljes szülőként nyilván nem sok fontosabb dolog van a gyerekeid egészségénél. De biztos veletek is előfordult már, hogy pont akkor lázasodott be a gyerkőc, amikor éppen elutaztatok volna nyaralni. Ne aggódj, ha ez bekövetkezne, szóljatok, és vagy keresünk egy másik időpontot, vagy visszautaljuk a foglalótokat!

"100% elégedettség"

Annyira biztos lehetsz benne, hogy tetszeni fog a szállás, hogy bevállaljuk, amennyiben mégsem, az első nap bármikor szetheted a sátorfád, hazamehetsz, mi pedig visszafizetjük a pénzed, és nincs harag.

"Esőgarancia"

Magyarországon egyedülálló garancia. Azt nem tudjuk ígérni, hogy végig jó időtök lesz, de amennyiben a nálunk töltött idő legalább 50%-ában esik az eső, egy ingyen éjszakát adunk ajándékba! (Ha legközelebb legalább 3 éjszakára jöttök, az egyiket mi álljuk!)